Догляд та ремонт
Догляд за прикрасами
Для нас важливо, щоб ювелірні вироби, придбані через merina.com.ua, зберігали високу якість протягом багатьох років. Щоб прикраси MERINA accessories були в найкращому стані, зверніть увагу на наступні рекомендації:
Чистіть так часто, як це необхідно, використовуючи полірувальні гумки (фетри, муслін, різні тканини) будь-які металеві деталі, щоб зменшити потемніння. Будь ласка, майте на увазі, що через особистий рівень рН шкіри деяких людей, вироби можуть бути схильні до негативного впливу. Ми рекомендуємо зберігати прикраси в спеціальних упаковках. Прикраси MERINA accessories ретельно упаковані в захисні коробки. Ми сподіваємося, що ви як раз використовуєте їх в якості зручного сховища.
Через природу латунних деталей та металевих елементів з ювелірного родієвого сплаву в нашій колекції ви можете побачити невеликі зміни в кольорі деяких виробів. Щоб видалити будь-які потемніння, ви можете використовувати полірувальні тканини.
Будь ласка, постарайтеся уникати впливу води. Ми рекомендуємо знімати прикраси перед тим, як мити посуд, приймати душ, направлятися на пляж і т.д.
Зверніть увагу: MERINA accessories не нестиме відповідальності за будь-які збитки, які можуть виникнути внаслідок відмови від виконання вищезгаданих рекомендацій.
РЕМОНТ
Щоб замовити ремонт, надішліть листа електронною поштою merina.accessories@gmail.com з усіма нижчезазначених даними, щоб отримати підтвердження:
- Контактна особа і номер телефону
- Підтвердження покупки (наприклад, адреса електронної пошти підтвердження або отримання)
- Зображення пошкодженого предмета
- Короткий опис необхідного ремонту
Після отримання вищевказаних деталей, ми проведемо експертизу. Зверніть увагу, що ремонт підтверджується за умови правильного догляду за виробами. Будь ласка, зачекайте 2 тижні, поки ремонт завершиться. У рідкісних випадках, коли ремонт вимагає замовлення поставки нових деталей, тоді ремонт може зайняти до 2-3 місяців.
За винятком випадків псування рідкісних каменів, матеріалів і інших непоправних елементів, компанія намагається провести ремонт безкоштовно, залишаючи за клієнтом тільки оплату доставки. Для більш масштабного ремонту можуть застосовуватися додаткові збори, засновані на витратах праці і вартості матеріалів.